[aioseo_breadcrumbs]

בלט קלאסי ומחול מודרני

בדאנס אקדמי

מסלול המבוסס על יסודות הבלט הקלאסי, למידת השפה ברמה התיאורטית והמעשית, עבודה על פוינט, שיעורי פלור בר, שיעורי ניאו קלאסי, שיעור מחול מודרני, מודרני עכשווי, קונטקט, קומפוזיציה ואימפרוביזציה.

THE TEAM

נועה עוז סתר
רינת ארוניס
לימור זיו
סוניה גרסיה
רונית עוז
אנטה בירדין
תומר ברקו
איביצה באגו

עבודה בבר

רצף מובנה של תרגילי בסיס ליד הבר. תרגילים אלו דורשים יכולת קואורדינטיבית טובה ושליטה טובה בשפה התנועתית. התמקדות בעבודת כפות הרגליים והטרנאאוט תוך שמירה על יציבה נכונה, ועבודה נכונה.

תרגילי רצפה

עבודה על גמישות וחיזוק.

תרגילי פינה

רצף של תנועות בסיס הנלמדות בבר ובאמצע, המחוברים יחד למשפט תנועתי זורם.

עבודת אמצע

משפטי תנועה מורכבים בחלל הסטודיו, התלמידות לומדות קפיצות בפוזיציות שונות נחשפות לתרגילים מורכבים אשר משלבים טכניקה ותנועה במרחב.

FLOOR BAR

בלט קלאסי / פלור בר

שיעורי הבלט במסלול המקצועי הם שיעורי חובה וחלים על תלמידים מכיתה א' ומעלה. המסלול המקצועי מחייב מינימום שעות שבועיות של טכניקה.

הטכניקה כוללת שילוב שיעורי בלט קלאסי עם שיעורי מחול מודרני.
שעות החובה השבועיות תלויות גיל ורמה. ניתנת האפשרות לקבל עד כ-15 שעות שבועיות!
תלמידים המעוניינים להתקדם במסלול הלהקות של בית הספר מחוייבים בלקיחת מסלול עם שיעורי חובה. עם זאת, הראייה על כל תלמיד אינדיבידואלית, לכן קיימת האפשרות והיכולת להתאים לו"ז בהתאם ליכולות של כל רקדן.  עם הגילאים הבוגרים (ו' ומעלה), רמת התלמיד הכשרון וההשקעה הם שיקבעו באיזו קבוצה ירקוד .

P.B.T

טכניקת בלט מתקדמת

שיטה המשפרת את ההבנה בתנועה ופעולת השרירים בטכניקת הבלט. בתרגול הטכניקה נעזרים בכדורי פילאטיס גדולים (כדורי יציבות) הנמצאים בתנועה מתמדת כתומכים ועוזרים לחיזוק ה"באלאנס" אצל התלמידים.

ACRODANCE

אקרודאנס (חיזוק)

אקרובטיקה לרקדנים היא תת-ענף במסגרת ענף ההתעמלות, ב"דאנס אקדמי" האקרובטיקה משמשת ככלי המקדם ומשפר את הביצוע הטכני של הרקדנים במסלולי הלימוד השונים.  האלמנטים המשולבים בתרגילי השיעור משלבים עבודה על כוח, חוזק וגמישות קרי:  קפיצות שונות ומגוונות, סיבובים הדורשים שיווי משקל ומרכוז בנקודה אחת, איזונים שונים, תרגילים התורמים לחיזוק חגורת הכתפיים. התרגילים מתבצעים בליווי מוזיקה. מורה מלמד:  איביצה באגו.

CHARACTER

ריקוד אופי

ריקוד אופי הוא חלוקת משנה ספציפית של הריקוד הקלאסי, ייצוג מסוגנן של ריקוד עממי או לאומי מסורתי בעיקר ממדינות אירופה ומשתמש בתנועות ומוזיקה שהותאמו לתאטרון ולמחול. נחשב כחלק מרפרטואר הבלט הקלאסי.

תפריט נגישות